Територіальні органи ДФС
у Херсонській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Херсонці запитали податківців про публічку

23.03.2015

Головним управлінням Державної фіскальної служби у Херсонській області проведено «гарячу» телефонну лінію на тему « Права громадян та платників податків під час розгляду заяви чи скарги. Платникам податків про надання адміністративних послуг в центрах обслуговування платників ». На запитання відповідала начальник відділу організації роботи ЦОП, розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації управління реєстрації платників та електронних сервісів Головного управління ДФС у Херсонській області  Паламарчук Тетяна Іванівна.

Пропонуємо Вашій увазі відповіді на запитання, поставлені під час проведення телефонної лінії.

Доброго дня! Тетяна Олександрівна, головний бухгалтер з Херсону. Підкажіть, який порядок складання та подання запитів на публічну інформацію ?

Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.

Письмовий запит подається в довільній формі.

Запит на інформацію має містити:

1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;

2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в розпорядника інформації та на офіційному веб-сайті відповідного розпорядника. Зазначені форми мають містити стислу інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію, її отримання тощо.

У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа з питань запитів на інформацію, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.

 

Здрастуйте! Антоніна Іванівна з Цюрупинського району цікавить до якої інформації має доступ фізична або юридична особа ?

Відповідь: Кожна особа має право:

1) знати у період збирання інформації, але до початку її використання, які відомості про неї та з якою метою збираються, як, ким і з якою метою вони використовуються, передаються чи поширюються, крім випадків, встановлених законом;

2) доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається;

3) вимагати виправлення неточної, неповної, застарілої інформації про себе, знищення інформації про себе, збирання, використання чи зберігання якої здійснюється з порушенням вимог закону;

4) на ознайомлення за рішенням суду з інформацією про інших осіб, якщо це необхідно для реалізації та захисту прав та законних інтересів;

5) на відшкодування шкоди у разі розкриття інформації про цю особу з порушенням вимог, визначених законом.

 

Доброго дня! Вас турбує Сергій Степанович з Каховки. Хочу звернутися до начальника своєї податкової інспекції. Підкажіть, кі реквізити має містити звернення та яким чином воно подається?

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживания громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою особ (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати

 

Доброго дня! Тимофій Сергійович з Херсону. Підкажіть будь – ласка чи маю я право, як запитувач, на оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації?

Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені у керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Запитувач має право оскаржити:

1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;

2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;

3) ненадання відповіді на запит на інформацію;

4) надання недостовірної або неповної інформації;

5) несвоєчасне надання інформації;