Територіальні органи ДФС
у Херсонській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Центр обслуговування платників Генічеської ОДПІ

12.11.2012

Адреса:
75500, Херсонська область, м. Генічеськ, вул. Братів Коваленків, 60

Контактні телефони:

Модератор (щодо надання послуг) - (05534) 3-16-57

Приймальня громадян  (щодо запису на прийом до посадових осіб) - (05534) 3-16-47, 3-16-57

Публічна інформація (щодо доступу до публічної інформації) - (05534) 3-16-47

Акредитований Центр сертифікації ключів (щодо надання послуг електронного цифрового підпису) - (05534) 3-16-40.

Електронна адреса:  ks10.info@sfs.gov.ua

ПІБ посадової особи відповідальної за загальне керівництво ЦОП:

Заступник начальника Генічеської ОДПІ  Богодух Тетяна Євгенівна


Графік роботи:

Понеділок - четвер  з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

П’ятниця з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

Субота з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

Обідня перерва - з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

Неділя – вихідний день.


Послуги, що надаються у Центрі обслуговування платників Генічеської ОДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області

Адміністративні послуги, які можна отримати у Центрі обслуговування платників:

Назва адміністративної послуги

Інформаційна картка

Зразок заяви

1

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків

Завантажити

Завантажити

2

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта

Завантажити

Завантажити

Завантажити
  

3

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків

Завантажити

Завантажити

4

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела виплачених доходів та утриманих податків

Завантажити

Завантажити

5

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій

Завантажити

Завантажити

Завантажити

6

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій

Завантажити

Завантажити

7

Реєстрація розрахункових книжок

Завантажити

Завантажити

8

Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій

Завантажити

Завантажити

9

Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій

Завантажити

Завантажити

10

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)

Завантажити

Завантажити

11

Підтвердження статусу податкового резидента України

Завантажити

Завантажити

12

Реєстрація платника єдиного податку

Завантажити

Завантажити

Завантажити

Завантажити

Завантажити

13

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку

Завантажити

Завантажити

14

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку

Завантажити

Завантажити

15

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність

Завантажити

Завантажити

16

 

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)

Завантажити

Завантажити

17

Видача довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку

Завантажити

Завантажити

Завантажити

18

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби

Завантажити

Завантажити


Адміністративні послуги для отримання яких у Головному управлінні ДФС у Херсонській області можна звернутися через Центр обслуговування платників та отримати у центрі результати їх надання: 

№ з/п

Назва адміністративної послуги

Інформаційна картка

Форма заяви

1

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

Завантажити

Завантажити

2

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

Завантажити

Завантажити

3

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями

Завантажити

Завантажити

4

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання

Завантажити

Завантажити

5

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

Завантажити

Завантажити

6

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

Завантажити

Завантажити

7

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)

Завантажити

Завантажити

8

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання

Завантажити

Завантажити

9

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

Завантажити

Завантажити

10

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

Завантажити

Завантажити

11

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами

Завантажити

Завантажити

12

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання

Завантажити

Завантажити

13

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання

Завантажити

Завантажити



Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників: 

1. Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами

2. Видача посилених сертифікатів відкритих ключів

3. Укладання договорів про визнання документів в електронному вигляді

4. Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримавши доступ до мережі Інтернет через Wi-fi

5. Надання податкових консультацій

6. Надання доступу до публічної інформації

7. Запис на прийом до посадових осіб

8. Приймання вхідної кореспонденції

9. Приймання податкової звітності

10. Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції