Територіальні органи ДФС
у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Операція «Урожай» на контролі у Верхньорогачицькому районі

15.08.2019 -

В рамках проведення операції «Урожай» відбулась нарада в якій взяла участь начальниця Верхньорогачицької ДПІ Великолепетиського управління Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі Олена Приходько, разом з інспекторами податкової, та представники місцевих органів влади Верхньорогачицького району.

В ході наради очільниця податкової звернула увагу учасників заходу на необхідність забезпечення дієвої взаємодії між місцевими органами влади та податківцями.  Мета взаємодії -  залучити до декларування фізичних осіб-одноосібників, що мають у власності земельні ділянки понад 2 га. В  тому числі тих, що здають їх в оренду іншим фермерським господарствам, які за дані земельні ділянки не звітують до органів ДФС. Було порушено  питання виявлення необлікованих земель, що обробляються, сільськогосподарської техніки та нерухомого майна, які здаються в оренду без належного оформлення та сплати податків.

Під час діалогу вирішувались питання щодо нарахування та сплати земельного податку та орендної плати за землю громадянами району, податку на нерухоме майно відмінного від земельної ділянки адже в серпні настає термін сплати.

Окрему увагу було приділено роботі з суб’єктами господарювання – боржниками. Так як і раніше,  спільними зусиллями здійснювати  відпрацювання сум боргу  в межах діючого законодавства та недопущення зростання в подальшому.

За підсумками наради напрацьовані  заходи по відпрацюванню вказаної категорії громадян у серпні поточного року.

Наприкінці податківці подякували головам сільських рад за співпрацю в забезпеченні збільшення надходжень платежів до місцевих бюджетів.