Територіальні органи ДФС
у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Підводні камені аутстафінгу

15.11.2018 -

У щоденній практичній роботі спеціалісти управління оподаткування податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі продовжують відстежувати поширену практику платників податків Херсонщини мінімізувати свої витрати шляхом тимчасового залучення до виконання робіт найманих працівників за договорами аутстафінгу.

Нажаль існують компанії – аутстафери, які фактично роблять вигляд, що оформлюють працівників у свій штат по всім правилам, а насправді просто беруть гроші з клієнтів за послуги аутстафінгу. А от про відповідальність за нарахування та перерахування податків та зборів з ПДФО, військового збору та ЕСВ у визначені законодавством терміни забувають.

Так, за результатами документальних позапланових виїзних перевірок ТОВ «А» та ТОВ «Б», що здійснюють діяльність у сфері реалізації автотранспорту та є офіційними дилерами відомих світових автовиробників, проведених спеціалістами управління у листопаді 2018 року, встановлено, що зазначені підприємства використовували працю найманих осіб за договором аутстафінгу з ТОВ «С» без належного оформлення трудових відносин та сплати податків і внесків до бюджету.

Підприємство «С» не надавало до органів фіскальної служби звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку. Це свідчить про відсутність працівників (штатних та позаштатних) та сплати відповідних податків та внесків із виплаченої заробітної плати за договором аутстафінгу до бюджету.

Як наслідок, ревізори донарахували ТОВ «А» 732,2 тис. грн. (у тому числі штрафних санкцій – 278,4 тис. грн.) податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску та військового збору, а ТОВ «Б» – 522,2 тис. грн. (у тому числі штрафних санкцій – 197,2 тис. гривень).