Територіальні органи ДФС
у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

95 відсотків платників податків задоволені роботою Центрів обслуговування платників податків

02.01.2013

Про це свідчать результати опитування проведеного у грудні 2012 року  органами ДПС.

Учасниками цього опитування стали майже 27 тис. мешканців України.

Слід зазначити, що позитивні зміни у роботі податкових органів відчули 89,2 відс. респондентів. За 5-ти бальною системою 94,0 відс. платників податків високо оцінили роботу податкових органів. Лише незначна частка опитуваних вважає роботу задовільною. 

У ході опитування вкотре було вивчено думку населення щодо питання розуміння платниками податків податкового законодавства. Результати свідчать, що майже половина респондентів (45,4 відс.) достатньо чітко орієнтуються у Податковому кодексі. Ще 46,8 відсотка громадян зазначили, що окремі норми податкового законодавства все ще потребують доопрацювання або певних змін.

Роботою Центрів обслуговування платників податків (ЦОПП) задоволені 95,1 відс. платників податків. Відвідувачі ЦОПП відзначили комфортні умови, створені для отримання платниками податків адміністративних та інформаційних послуг. Інновації податкової служби – нові електронні сервіси податкової служби позитивно оцінили  81,0 відс. респондентів. Більшість респондентів (86,5 відс.) досить позитивно також оцінила можливість подання податкової звітності в електронному вигляді, як найбільш зручний спосіб подання звітності.

Робота щодо вивчення громадською думки платників податків триває. Адже досконале вивчення та глибокий аналіз якості обслуговування платників податків, є запорукою успішної реалізації реформ у сфері оподаткування.